Miami igen...

Jag hade lovat barnen att skaffa autografer av grabbarna i Miami Ink, men dom visade sig inte i någon av sina tre ställen i South Beach på de tre veckorna vi var där! Har grabbarna fått storhetsvansinne??? Bara andra som var där å tatuerade.... Men jag har bildbevis på att jag varit där i alla fall :-)

  Två bilder för säkerhets skull....

Everglades e nåt som ska upplevas när man besöker Florida. Otroligt häftigt att susa fram med svävare i en otrolig fart över milsvid sumpmark! Läskiga djur....alligatorer, fåglar, sköldpaddor

 Bildbevis på att jag hållt i en alligator :-)  Kaptenen på svävaren


 En läskig alligator i frihet...    När vi saktade ner för att kolla efter alligatorer å andra läskiga djur slog mitt hjärta  extra fort kan jag lova!!

 Ligger en rackare precis där båten ska in...

 Tuff kille som vågade sig in där  Huhh...


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Har aldrig varit där själv, men vad jag har hört, så spelar de bara in i den studion, de tattuerar någon helt annanstans, studion heter ju Love/Hate, de ser man på nåt fönster vid få tillfällen på tv:n, annars står det ju bara Miami Ink.

2009-02-18 @ 16:04:32
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: Jess

Ja, den låg längre bort på gatan än den jag står utanför på bilden. Otroligt cool inredning! Men inte en skymt av grabbarna där heller... Vi va på tatueringsmässan som va i mitten på januari. Vi var där på fredagen å då va dom inte där, men på lördagen hade dom varit där å delat ut priser. De va en ganska "klen" mässa så vi gick inte lördagen å söndagen tyvärr. Nästa år ska jag dit igen i två månader å hoppas då kanske få en autograf :-)

2009-02-19 @ 10:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0