Syrrans å min kväll...

Har man tråkigt får man hitta på något skoj....Som att fira systers 30-årsdag IGEN ett halvår senare:-). Gocart stod först på schemat.. Hon har aldrig kört förut å började i snigelfart. Men attans vilken Formel1-förare det bodde i henne när hon fick upp farten!!!

 Liiite nervöst leende, men fast besluten om att köra i från mig...hmm

 När hon fick på sig huvan trodde man det va ett bankrån vi skulle göra å inte åka Gocart ;-)


 Broms...Gas.... vilken e vilken nu då...?

 Efter två omgångar (å inte lyckats köra om mig...HA!!) så va minen inte fullt lika glad... Men okej, jag har ju övat en del innan :-)

 Det är jobbigare å köra Gocart än man tror....

 Men de glada minerna var snabbt tillbaka igen å vi gjorde oss redo för nästa uppdrag: Biljard!

 Proffsig stil, men fy fåglarna va vi e usla på Biljard!!

 Efter en hård fight vid biljardbordet (Hon e livsfarlig med en biljard-kö i handen!!) så va vi så hungriga att vi kunde käkat en gnu!! Men först va vi tvugna att ta en svängom på något dansgolv, TJOHOOO!! (bilderna därifrån är hemlighetsstämplade...;-)

 Ett antal timmar senare fick vi äntligen vår efterlängtade mat! Mmm, till och med skräpmaten smakade toppen vid den tiden på natten :-). Två glada, nöjda, trötta systrar va det som någon timma senare kröp ner i ´sängen å somnade bums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0